Discodrottningar och Lyxburgare

Det var ju Disco med kändistema för Louise ikväll.
Hon var Hannah Montana.
Hade beställt en klänning med tillhörande jacka på Partykungen.se
De har ju allt och lite till. Snabb leverans också. Tack för det!! 
Hon och Minya gjorde sig iordning och jag hjälpte dem med håret. Jisses vilka tankar man fick om den kommande tonårstiden. Den tiden kommer nog fortare än man tror. 
Vill bara stanna tiden lite och njuta av tiden som är ett tag till... 
 
Så fina tjejer ❤
Här har ni Hannah Montana och Dolly Style ;)
 
 
 
 
 
Jag fixade lite lyxigare burgare fredagen till ära! Friscobröden är ju bara fööör goda. Provade baconhamburgare idag och de var helt ok. 
Serverades med tillbehör som stekt ägg, bacon, hamburgerost, dressing, ketchup, grönsaker och lök.
Magiskt gott. Gick knappt att bita över hela burgaren, men den satt verkligen där den skulle.. 
 
Nu säger jag godnatt och inväntar en ny spännande morgondag :) 
 
 
 
 
 
 
Jag lovar att den är precis lika god som den ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: A-L

Mmm jag älskar baconburgaren! De smakar verkligen gott!! :)

2016-02-20 @ 05:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0