Bio och mellomys

 Dagen började med Tabata gör mig, svettigt och tungt. Hade dåligt med ork. Kanske pga mindre sömn.
Med skönt att komma ut ändå.
 
Sen dusch och fix, sen hämtade jag barnen hos morfar och vi styrde mor Bromölla för en stund med Alvin och gänget. Lukas är sådär rolig att ha på bio.
Sitter inte still, uppe och dansar,  klättrar i stolarna, pratar högt etc. Phu, en prövning som heter duga! 
Bion var i alla fall jättebra! Jag diggar de söta små jordekorrarna :) 
 
Sen blev det tacos och mellomys med härliga vänner.
Lukas stödfamilj, pappa, min syster, hennes kille och dotter.
Ingen direkt höjdarlåt enligt oss. Samir och Viktors låt var ju lite svängig. Barns favorit, såklart!! 
 
En händelserik lördag, härligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0