Anar lite vår i luften

I fm begav vi oss ut för att njuta av de härliga solstrålarna.
Plockade fram lite sandlådeleksaker till barnen och de lekte så fint. Jag satt på trappan och njöt såå av solen mot ansiktet.
Åh vad jag älskar solen.
Man blundade och hörde härligt fågelkvitter, och för en liten stund så kändes det faktiskt som att våren var på väg. 
 
Även om jag tycker det kan vara snö under sportlovsveckan så längtar jag massor till våren. Kom med ny kraft och energi och med massa sol. 
 
Minya kom och lekte med Louise och vi bara tog en lugn söndag. Helt i vår smak!
 
Vi blev bjudna på middag till Jenny och Thomas och det tackade vi inte nej till.
Potatis, kassler och champinjonsås. Mmm så gott det var! 
Har umgåtts med några av de finaste vännerna jag har i helgen. De har tankat mig med ny energi. Det behövdes verkligen. 
Både en fantastisk fredag, lördag och söndag.
Helgen kunde inte blivit bättre! 
 
Klockan ringer 5.10 imorgon för första gången på 2 månader. Jobb står på schemat. Önska mig lycka till! Zzzz 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0