A d i d a s n e w s

Idag hämtade jag ut mitt paket från Zalando.
Har beställt vars ett adidasplagg till barnen.
Snygga som bara den. Åhh me like ;) 
Vi gillar sport och träning alla tre, härligt att visa det genom snygga kläder! 
 
Det blev ÄNTLIGEN ett pass hos Tisse ikväll. 
Stångpass dessutom. Som jag gillar det.
Men det kändes att jag varit på gymmet igår. Phu!
Älskar att kära slut på kroppen, det var jobbigt ikväll men gud så roligt!  
 
Har precis tittat på Gåsmamman, åh vad spännande, längtar redan till nästa vecka! 
 
Nu väntar sängen, imorgon bitti är det jobb igen och jag känner redan fredagsmyset närma sig. Louise ska på disco med kändistema och jag och Lukas kör på fredagsmys hemma. 
Blir lyxiga hamburgare till middag.
 
Men först... en god natts sömn! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0