Nytt i pannan

Idag har jaf inte orkat många knop. Trött och  huvudvärk. Lukas var hemma idag med, ingen feber men snorig. Hade möte i em så snälla mamma hade Lukas mitt i sitt flyttkaos. Tack snälla!
 
Idag blev det en ny rätt till middag. 
Kycklingpinnar, fick dessa av min mamma som vet vi gillar kyckling och hittade dessa på Maxi. 
De var mycket mäktigare än fiskpinnar och hade mer smak. Mer kött än panering. 5 av 5 i betyg! 
Supergott med hemmagjord potatismos, ärtor och remouladsås till.
 
Lite julkalendermys nu innan morfar kommer och myser med barnen.
Jag ska bege mig mot Tabatan. Hoppas bli piggare och hämta lite ny energi av det.
Trevlig tisdag på er! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0