Mystid med loppan

Ja herregud, redan 2:a advent. Nu är det nära till jul minsann. Jag avnjöt en god grötfrukost i min ensamhet. Njöt av lugnet och stillheten innan dagen drog igång. Snälla vädergudar, låt det komma lite kyla och snö till jul. Vi längtar så.
Louise kom hem i fm och vi styrde då mot Bromälla och scenrep med hennes dansgrupp. Uppvisning nästa helg. Jag åkte till Helena med familj och myste med nyaste tillskottet, prins Liam under tiden. 1 vecka gammal, åh vad mysigt ❤ 
Sen kom Lukas med stödfamiljen ikväll och jag bjöd på enkel kvällsmat, varma mackor. Enkelt och gott! 
 
Jag läste saga för Lukas och hans reflektioner alltså... Han har så mycket i sitt huvud :)
Louise valde istället för Saga, att få rastaflätor. Ja vad gör man inte för sina barn? Hon blev supernöjd och det är inte mycket som slår hennes glada reaktion när hon såg sig i spegeln. Hon tyckte hon var såå fin! 
Det värmer en mammas hjärta ❤ 
Det var denna söndag. En hektisk och fullspäckad vecka med massor av möten och händelser väntar!
Hoppas ni haft en bra helg! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0