Multitasking

 Igår var en bra dag på många sätt.
Var inte stressad och kände mig lugn hela dagen!!
När jag kom hem från stan så satte jag igång och bakade lussekatter, med saffran denna gången! 
Har fullt upp varje dag från idag till den 14 dec. 
Vill ju ha lussekatter till Lucia :) 
Så igår hade jag orkar och lust och då är det bäst att passa på. Gröten jag gjorde häromdagen var ju redan slut och jag var sugen på mer. Så kokade en omgång till. Det sköter ju sig mest själv. 
Multitasking ;) 
Härlig julkänsla i hela huset.
Sen kom Jennica och Nea och vi mumsade på gröt och lussebullar. Åhhh vad gott.
Sen hade vi fredagsmys till IDOL med lite skumtomtar och after eight! Enkelt och gott! 
 
Älskar mina barn mer än ord kan beskriva, även om deras trots kan driva mig till vansinne ibland. Vissa dagar är det bara extra tufft att vara ensamstående. Alla duster och fighter får man ta själv. 
De är ändå det finaste jag har och jag är stolt över dom! 
Mina fina hjärtegryn! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är barnens första skolfoto. Lika gamla här och lika fina ❤ Tänk att de är mina :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0