Man ska ju vara snäll...

Idag var Lukas smått toppad vid provtagningen. Haha tur han har så fina ssk:or som känner honom väl. 
Innan vi åkte idag frågade han om det blevar stick i fingret eller i armen. Fingret sa jag.. Hannars ville hellre tagit i armen.. Haha, förra gången ville han absolut inte sticka i armen. Denna unge :)
Han hittade en tomte, den kramade han och pussade på. Han sa att då kanske tomten kommer med många klappar om jag är snäll mot honom. Goa kloka unge!! 
Tomten gillar säkert den gesten. 
Han fick även en julklapp att ssk:orna. Biljetter till kreativum för 2 vuxna och 3 barn. Perfekt present för Lukas, vi har aldrig varit där. Min stora dag är stiftelsen som hjälper sjuka barn. Vi är enormt tacksamma!! 
Det blir ju en present till Louise också som blir lite åsidosatt alla gånger det är sjukhusbesök och inläggningar etc. Det är värt mycket för oss. Det är jobbigt för oss alla tre när Lukas är dålig och då kunna få något positivt att göra hela familjen betyder så mycket! Tusen Tack CSK barnavd. och Min stora dag ❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0