Making a house

När vi kom vid 16 så åt vi middag. Lukas åt grönsakssoppa och jag och loppan tacosoppa med gratinerade tortillachips. Perfekt att ta upp från frysen  och värma i gryta. Blir precis som nylagat! 
Funkar alldeles utmärkt till dessa dagar när jag inte orkar laga mat.
Sen blev det dusch för barnen och sen tände vi ljuset och myste ner oss i soffan och satte på årets första avsnitt av julkalendern. Åh vad mysigt den verkar vara. Längtar redan till imorgon :) 
Sen nattade jag Lukas och jag och loppan påbörjade husbygget.
Smälta socker alltså.. grrr.. Fasen vilket klister man har överallt. Louise ville inte använda limpistol för hon vill ju äta det sen.. Till slut blev det bra. 
Klockan tickade på och jag skulle bege mig mot yogan.  Galet vad skönt det var. Magiskt på ett sätt. 
Mamma passade Louise och hjälpte henne klart med huset. Vilken överraskning när jag sen kom hem. Vilket konstverk hon gjort! 
Avslutade kvällen med den sista ris a la maltan. Måste snart koka ny gröt igen ;) 
 
God natt på er och ladda nu för fredagsmyset ❤
Här stormar det för fullt.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0