Julafton ❤

Vilken fantastisk julafton. På alla vis.
Jag har inte stressat på hela veckan och inte ens idag. Helt obeskrivligt.. Jag blir nästan rädd för mig själv. 
Vi var klara innan gästerna kom. Det blev glögg till Kalle Anka. Morbergs julglögg, åh vad god den är! Barnen dricker också glögg.. Så mysigt.
Sen Blev det julbord a la Therese. Enkelt och gott. 
Lukas fick sin Jansson, köttbullar och korv. Sen brunkål, sillsallad och rödbetssallad som vi åt.
Sen blev det lååång väntan men till sist kom tomten.
Barnen var lyriska och att se deras glädje var obetalbar. Det gick rakt in i hjärtat ❤ 
Det blev överlyckliga för allt, även småsaker. 
Det viktigaste med julen är att få vara med sina nära och kära. Inte antal paket eller högst pris som betyder mest.
Tanken är den som räknas.
Åh vilka fina ögonblick jag fick uppleva ikväll.
Efter blev det gröt, ris a la malta och snickers. Gjorde ris a la malta till Lukas och han slevade i sig riktigt snabbt. Sin "challamalta" som han sa ;) Haha!
Nu ikväll har jag bara suttit i tysthet och tittat på granen så vacker och tagit in hela kvällen.
Så underbar den blev. Kunde inte önska mig mer eller bättre ❤ 
God natt, imorgon laddar vi för massa lek och spel..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0