Febermys

Ja imorse var febern tillbaka på Lukas. Inte mycket men ändå. Glansig i ögonen och snorig. Vi åkte till BUP och han var mer toppad än vanligt. Som han brukar bli när han är sjuk. Så himla jobbigt. Det märks när något är tråkigt, då har han myror i hela kroppen. 
Sen åkte vi hem.  
Problemet med Lukas har alltid varit att när han är sjuk så blir han oftast toppad. Sällan trött och slö. Är man rastlös så är man ju det när man är sjuk också. 
Vi spelade UNO och pusslade ett stort pussel. Sen ville han rita, han har kommit in i det nu en tid. Färglägger jättemycket. Lite terapi för mig, haha
Man får passa på att göra lite lugna aktiviteter som han gillar, jag ville helst gått och lagt mig då jag är sjukt trött idag. Men det var iallafall fall lugnt här hemma.
Lite mys vid tv:n efter lunch.
Nu ska vi hämta hem syrran.
Sen ska vi försöka orka julpynta lite.
Längtar redan till soffmyset och IDOL finalen ikväll. Zzzzz 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0