Dear Santa!

 Min önskelista detta året har jag knåpat ihop riktigt bra. 
Allt från 100 kr - 1500 kr
 
PYJAMASBYXOR Sandelins EVIGHETSKALENDER  TUNIKA  GULDBESTICK  UNDERLÄGG  KAKBOK  TAPASFAT / SERVERINGSBRÄDA MJÖLKSKUMMARE  ÄNGLASPEL  BORDSLAMPA  SKÄRBRÄDA  
HJÄRTBERLOCK  PRESENTKORT  PULSKLOCKA  MUGG  MORGONROCK 
Presentkort är alltid välkommet det också; Gina Tricot, Sandelins, Intersport/Team sportia
 
Det har varit en förkyld dag för mig och Lukas, en lugn hemmadag med städ och julpyntning. Jag har varit så trött idag.
I kväll åkte vi bort på kvällsfika hos min kära kusin med familj. ABSOLUT de godaste lussebullarna jag nånsin ätit!! WOW! Tryckte i mig 3 stycken :) 
 
 
Dessa 2 alltså ❤
 
Längtar tills imorgon bitti, berättar mer imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0