Våra stressmåndag

Jag somnade med telefonen i handen igårkväll.. 
Sitter nu med frukosten och ska summera gårdagen som gick i 190 knyck.. 
En dag på jobbet stod på schemat och den dagen var hektisk vill jag lova... Phu 
 Lukas vaknade med mig 05.30 och satte sig i sin mysiga hörna och gjorde ett loomband till sin mamma :)
 
Vi var hemma 16.10. Jag hade middag kar som vi värmde och åt. Eller barnen rättare sagt. 
Jag fick tvätta efter en olycka inatt, göra läsläxan med Louise och elda i pannan för att få varmvatten.. 
Sen när armen ätit bytte de om till dans och fotbolls kläder. 17.10 körde vi mot Lukas fotbollsträning.. 
Louise blev upphämtad där strax efter. 
Jag hade kaffe med mig men frös likaväl. 
Var tog våren vägen?? 
Men det är härligt att vara fotbollsmorsa! :)
Han börjar spela i lilla Gärds cupen på lördag men jag jobbar :( Men morfar kör dit med honom som tur är! Synd jag missar det bara..
 
Vi körde hem och åt kvällsmat och han duschade och vi läste saga och mys pratade innan Louise kom.
Sen var det samma procedur för henne...
Våra måndagar är verkligen stressmåndagar!! 
 
Sen när vi läst och myst så kom pappa så jag kunde ta en cykeltur. Blev 1.1 mil. Motvind och mörkt men vill man så kan man.. Det blev reflexväst och pannlampa på..  Mötte inga vildsvin som tur var.. Haha!
 
Nej nu ska jag och Lukas till csk för att ta lite årsprover och sen blir det veckohandling!! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0