This day

Det har varit en kanondag på jobbet idag med!! 
Så himla skönt när man känner sig glad och lycklig.
Försöker stressa mindre och mår så mycket bättre de gånger jag lyckas och har mer energi kvar!! Hejja mig :)
Var hemma 16.30 idag och Louise hade beställt spaghetti och köttfärssås och jag gjorde Lukas "köttfärssås" till honom. Det blev mycket på spisen. 
Lukas pasta, vanlig pasta till Louise och bönpasta till mig. Haha 
Sen Lukas röra och vår köttfärssås och kokte även broccoli.
Vi åt 17.10 lite för sent men vad gör man när man inte hinner. Mat måste man ha! 
Louise hann med läsläxan och vi infann oss på Tabatan 18.00. Barnen hade jättekul idag. 14 barn totalt och 46 vuxna. Galet många och 16 grader varmt. Bara en långärmad tröja på mig. Skönt att slippa underställ och jacka... Det håller kanske inte i sig men man njuter när det är så här. Man längtar så in i bomben nu efter allt som ska grönska. Det är underbart att höra fåglarna kvittra och känna värmen komma. Det känns i hela luften och jag välkomnar våren med hela mitt hjärta ❤
 
Nu ska jag sova efter dag 2 på topp ;) 
 
Bönpasta, köttfärssås, broccoli och keso. Suveränt gott!!
Lukas var då lycklig att få ta spaghetti själv.. Jag har ju vägt allting innan. Men vi övar så smått att inte räkna kcal längre utan bara proteinet. Så det som är proteinfritt kan han ta själv av, då som smör på mackan, marmelad,  jeezley ost, kräm, ketchup, lingon, loprofinpasta och ris, loprofinflingor m.m. 
 
Bjuder på mitt efterträningsface.. Så jäkla kul det var och så roligt när man har fått tillbaka glöden och energin.. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att höra Therese 😃

2016-04-06 @ 08:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0