Min Lukas ❤

Efter att ha jobbat helgen + måndag hade jag äntligen en ledig dag idag! 
Det innebar veckohandling m.m. Jag och Lukas fick den äran. Vi lunchade på Maxi och det var smått stressigt att handla med en kille som hade ont i benen, var trött och hungrig ha allt han kunde komma på ;) haha
Till slut la han sig under vagnen (som tur var hade vi bara en liten vagn) med ett blöjpaket som kudde och lyssnade på Youtube på min mobil. Plötsligt blev det lite lugnare för mamman att handla :) 
 
Sen hämtade vi Louise och hennes kompis och vi hade mys hela em. Jag och Lukas pysslade med hans inköp. Han handlade för sina egna pengar och var så lycklig!!! Han köpte ett legopaket som vi byggde ihop i em.. Kul med pyssel och att få vara tillsammans med barnen.. 
 
Ikväll blev det Tabata i blåsten. Barnen fick på sig underställ. Rena rama vinterkylan ute idag. 
Jag lyxade till det med stekta äppelskivor med vaniljkvarg efter träningen! Såå gott. Dock inte lika gott som när Helena gör det men det var gott iallafall! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0