Peppar på...

Idag hämtade jag bara Lukas efter jobbet då Louise var hos Bianca..
Vi tog det bara chill och tittade på Frost. Jag var dödstrött.. En renbäddning i natt och en buffel bredvid mig gjorde nattens sömn lite rubbad..
Tur min vän Sandra peppade på mig att träna ikväll. Så skönt efteråt men det var segt att komma iväg idag. 
Tabata stod på dagens schema, riktigt roligt pass ikväll!
 Man behöver vänner som peppar på en. Både till och under träningen.. 
Tack min fina vän ❤
 
Lukas hoppade över sin fotbollsträning ikväll då han ev har stukat/fått en spricka i foten.
Han hoppade från sängen och landade antagligen på något konstigt sätt (jag såg inte fallet) i lördags.
Han låg och skrek i panik, trodde först han skadat ryggen.
Han var varm på utsidan av vänster fot och i söndags började ett blåmärke smyga sig fram mellan ring och lilltån. Gjort ont i vissa lägen, ta på strumpor och skor och ibland har han haltat till lite..
Inte blivit värre men blåmärket är ju kvar.
Vill inte riskera att han gör något tosigt på träningen och det blir värre..
 
Idag har varit en bra dag från uppstigning till läggning!
:)
Nu säger denna mamman godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0