Gottigt!

Igår körde jag ett boxpass hos Tisse. 
Precis innan jag körde tog jag hand om en jätteledsen Lukas. Hade sån värk i knäna. Storgrät. Gav honom lite alvedon. Han kräkte även en stor laddning på toaletten. 
Kunde ju inte kompensera det med sondning nu.
Det får bli dom det blir. Oroligt såklart.
Tog prov på honom i morse. Får avvakta och se imorgon vad de visar.
Han har varit trött idag och lite hängig. Anar lite förkylning. 
Pappa passade i alla fall barnen och nattade dom medans jag tränade.
Efteråt blev det gottis..
Stekt äggmacka och kantarell/ost macka.
Sjuuukt gott och Jenny gjorde mig sällskap! 
 
Fick kallelsen idag. Op nästa onsdag, inskrivning på tisdag. Ska ju på läkar och dietistbesök 9.30 sedan tidigare. Sen inskrivning 13.00. Sen får jag se när vi kommer hem. Stod 2-3 vårddagar..
Tankarna är just nu överallt.. 
Vet att operationen kommer gå bra men detta är så onödigt bara.. Att detta hände alltså..
Idag valde jag att hoppa över Tabatan få Lukas varit jättetrött i em. Myste hemma istället. Louise har haft Bianca här hela dagen. Mysigt med kompis här :)
 
Har jättemycket träningsvärk och behövde nog en vilodag. Nog mest från löprunda i söndags.. Tränat lör, sön och mån. Vilar idag och tränar imorgon och sen är det bootcamp 9-16 på torsdag.
Längtar Sjuuukt mycket.
Är ni nyfikna?
www.traningsguidetisse.se 
  
Nu ska jag sova några timmar, Natti på er 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0