Förskolans dag och skånsk seger

I torsdags var jag i stan på fm. Underbart väder och jag fick feeling..
Älskar sol. Älskar sommaren. Älskar livet.
 
 Det var även Förskolans dag. Det firades med ett litet lopp i byn på kvällen, och sen vidare för picknick på dagisgården..
Vilken stolt kille!! Så nöjd med sin medalj. 
Han kämpade och var så duktig. Man blir allt lite extra stolt i mammahjärtat ❤
 
Det blev VAB i helgen då Lukas kräkte i fredags rm och jag inte visste varför.  Han hade jätten i magen och kunde ju inte sonda.. Han fick försöka svälja losec tablett ifall det berodde på sura uppstötningar. Han var så duktig och svalde den med lite havregurt.. 
Har gått lite bättre i helgen men haft lite ont i magen ändå.. Hoppas bara op blir av på onsdag då man slipper denna oron och hur man ska göra om han inte äter eller om han kräker.. 
 Jag och Lukas har haft en mysig helg vi två..
 
Vi blev bjudna till Jenny och Thomas på grillat i gårkväll.
Fantastiskt gott och att slippa packa med mat till Lukas var enastående lyx :)
En mycket mycket trevlig och mysig kväll.
 
Sen hemma tittade/slumrade jag till eurovision.  
Måns var ju fantastisk.. 
Stort grattis till vinsten!!
 
Satt ute och solade i em.. Riktigt gott..
 
Tog en löprunda också.. Fan vad nöjd jag blev. Mitt rekord innan är ju 10 km. 
Tiden var sådär, men nöjd ändå! 
Kändes inte jobbigt att springa, mest bara törstig. Varmt som attan idag.. 
Sen var det sista halvlek i handbollen. 
IFK Kristianstad vann SM guld! Shit vilken spännande match! Grattis till er! 
Sen satt det gott med söndagsmiddag a la pappa. .
Pulled beef och ris. Galet vad gott!! 
 
Nu ska denna kräfta sova :) Haha
Bjuder på den fina bröstkorgen. .
Men lika glad och nöjd är jag för det.
 
Ny vecka imorgon och massa händelser. 
På återseende kära ni ;) 
 
God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0