Löprunda och en mammagris

Förlåt att jag varit dålig på att uppdatera här..
Var en händelserik sportlovsvecka och denna veckan har jag jobbat varenda dag. Ja möte bara i torsdags men det tillhör ju jobb. 
Har tränat en hel del också..
Idag var jag ute på min första löprunda detta året. Ca 5 km. Appen strulade så fick inte hastighet eller km.. 
Före och efter bild..
Lite rödare efter ;) Haha 
Motvind och tungt må jag säga. Men såå skönt efteråt..
 
Jobbat ikväll och avslutade kvällen/veckan med Wallander och en kopp te..
 
Sen hör jag någon trippa nerför i trappan..
 
Ligger stadigt!! ;)
 
En mammasjuk liten plutt..
 
Mys på hög nivå.. 
 
Nu är det snart God natt. 
Ny vecka imorgon och har mycket att se fram emot :)
Känner mig så himla glad!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0