Olycksfågel

 Jag måste ha otur i mycket...
 
Skar av en bit av skinnet på fingret när jag städade toaletten. På en toapappershållare 
7 okt 2013
 
 
 
Diskade ett glas med en skursvamp och glaset sprack och skar upp ett annat finger..
11 nov 2013
 
 
 Skar mig på denna mandolinen när jag skulle strimla rotfrukter till Lukas, Janssons.
 Skar mig neranför tummen på "tryckytan"
9 dec 2014
 
Ikväll på jobbet skulle jag skära bort det hårda plasten runt osten. Slant med osthyveln och hyvlade min nagel istället så den lossnade från tummen...
Halva nageln var fläkt. 
Gjorde inte så ont just då. Typiskt när man har 50 min kvar att jobba.
Men när jag gick hem.. AJAJ vad det bultade. 
Gjorde riktigt ont, värkte långt in i märgen. 
Tog 1 ipren och 2 panodil och har sen duschat. Lite krångligt men det gick.
Jag och min otur.
 
Jag ska inte städa, diska, laga mat eller jobba. 
Behöver en hemsamarit som kan försörja mig och ta hand om allt här hemma :) Haha
Lite skämt, det finns ju faktiskt dom som har det värre. Men det gör förbaskat ont ändå.. 
 
Får se hur det går på jobbet imorgon. Man greppar ju det mesta med hjälp av tummen. Skam den som ger sig.. 
 
Nu måste jag sova, hoppas jag slipper ha ont i natt.
Finns det skyddsänglar så skulle jag verkligen behöva en..
God natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0