Fröknäcke och lästips

Louise hade ont i huvudet och mådde illa imorse. Förkyld även hon. Nu är det väl hennes tur. 
Så hon fick vara hemma idag. 
Lukas hade bokat mormors och morfars badkar idag så vi åkte dit i fm. 
Under tiden han plaskade hej vilt, så bakade Louise fröknäcke med morfar. Som vi fick med hem. Både jag och Louise älskar det. Blev jättegott, måste vara för att Louise gjort det :)
 
 
Jag och Louise var i stan en liten runda i em. Hon fixade en liten present till sin nyfödda lillebror. 
 
Min hals värker lite ikväll så jag gjorde mig en kopp te och åt lite glass. 
Sias wienernougat.. Mmmm
Tänkte ge mig på att läsa lite som avkoppling.
Har påbörjat 50 nyanser av honom för något år sen. 
Mitt kompetenta barn har jag också påbörjat.
Matrevolutinen fick jag låna idag, av pappas kompis. 
Verkar spännande alla tre. 
Jag är absolut ingen läsmänniska, önskar jag vore.
Om man ev ska plugga så lär man behöva det..
 
Blev till slut den stora boken. Den kommer ju på bio på alla hjärtans dag. Vill definitivt se den då!! 
Så det blir läsa, läsa, läsa nu framöver...
Har ni läst någon eller några av böckerna?
Tar gärna del av era recensioner och tycke om dom.
Hoppas få respons!
 
Ett kapitel läst, dags att borsta tänderna och krypa ner i sängen och fortsätta läsa lite till.. 
 
Jobbar kväll imorgon och medans loppan är i skolan ska jag och Lukas kasta ut julen. Ja granarna till att börja med!! Resten behöver ju inte kastas ;) 
 
God natt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0