Energilördag!!

Jag och Louise begav oss på Tabata i fm och samlade energi.
Kallt men skönt!
Sen kom Lukas och vi väntade in kvällens gäster...
Sandra och barnen...
Middag och lekdejt stod på schemat :)
 
Louise och jag bakade fröknäcke..
 
 Lukas hjälpte mig med salladen. Han var jätteduktig!!
 
 
 
Middagen blev Flygande Jacob och ris med krispig sallad till.
Supergott om jag får säga det själv!
Tupperware it is ;)
 
 
Den sötaste Pippi jag sett :)
Här ritas det med glitterpennor!
Ja inte Ossian, han äter mest ostbågar :)
Bianca
Louise
Enya och Ossian
 
Alla dessa 5 godbitarna!
Vi har skrattat, lekt och myst hela kvällen. 
 
Vi mammor njöt av vars en kopp Chai latte..
 
 Vilken fantastisk dag.
Fullt med energipåfyllning. 
Jag blir så glad när man umgås med mina vänner.
 
Lika galna båda två :)
Sandra är en av mina bästa vänner, helt omöljigt att ha tråkigt i hennes sällskap.
Kan bero på att vi är lika traggiga så vi hinner inte ha tråkigt ;)
Äkta vänskap som skapades då våra äldsta barn föddes med bara några dagars mellanrum och har sen hängt ihop.. 6 ½ år.. Jisses vad tiden går!!
Nu går de i samma klass!
 
Har haft så mycket glädje i kroppen idag.
Mitt liv flyter på.. sökte en tjänst igår, håll nu tummarna för mig...
Känner mig glad och lycklig över livet..
 
Ni skulle sett mig. Musiken på max, dansar och hoppar som en tok på min lediga tid, det är till och med roligt att diska..
Ett stort energirus hela jag!!!
 
Nu ska jag sova, i morgon blir en spännande dag då vi ska spendera hela dagen i Lund.
Efter fruksot kör vi. Umgås med våra underbara vänner och bio står på schemat, Paddington!
 
På återseende!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0