Slappedag med mys

Till lunch lyxade vi till alla tre. Vaniljpannkakor med grädde och sylt. Åh så gott det var!
Sen var det var soffläge till Ice Age med lite gottis från igår. 
Jag somnade efter en liten stund in i filmen. Halvsov/slumrade i ca 1.5 timme. Jag var rent slut. Kände mig hängigare än igår..
Barnen härjade och sprang runt och jagade varandra etc så vila gick sådär för mamman..
Men fina är dom. Mitt lilla monster och hans storasyster ❤❤
 
Pappa bjöd ju på middag ikväll. 
Köttgryta och ris.
Det var jättegott, dock har jag försämrad lukt och smak med denna förkylning. Hoppas snart den är över. Inte kunnat/orkat träna på hela veckan.. :(
 
Min syster och hennes kille med dotter var också där.
Vilken söt trio..
De två myser med morfar!! Lyssnade på massa roliga låtar på Youtube...
 
 
Det var denna dagen.. 
Hoppas ni där ute också har haft en bra helg..
 
Jobb imorgon bitti. God natt på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0