Massa tips till er där ute

Idag vaknade jag ännu mer förkyld. Fy för det..
Tog en dusch så jag piggnade till innan vi körde imorse.
Det gick bra på CSK. 
Vi styrde mor Maxi för veckohandling där även morfar mötte upp oss.. 
Efteråt tog vi oss en gofika!
 
Årets första semla!! Mmmm
 
Köpte inomhus gympaskor till Lukas inför kommande fotbollsträning.. 
 
 
 
 
 
Sen styrde vi mot skopunkten där jag skulle köpa boots. Såg min lillebrors tjej som hade sjukt snygga skor i fredags och jag har ju letat hela hösten efter sådana utan att lyckas. 
Sjukt snygga...
 
 
 
Älskar mina nya boots!! 
 
 
Hittade dessa läckerbitar också!!! 
Sjukt snygga till vår och sommar!! 
Längtar efter våren nu!! 
 
Lite tips till er som har barn som inte gillar att tvätta händerna...
 
Magiskt tvål. Mina barn älskar det. Provade denna nya doft idag. Lilja, gudomligt god. 
Det blir skum när man trycker ut. 
Mina barn använder gärna tvål när detta finns hemma!! 
 
Ett tips på en god nyhet i detta hus..
Tunnare än vanliga riskakor och mycket godare. Smakar popcorn. 
Sandra inspirerade mig förra veckan och både jag och Louise tyckte om dom. 
Prova!! Gott snacks/mellis!! 
 
Dagens middag blev...
 
 
Köttbullar, potatis, gräddsås med grönsaker och lingon. 
GALET GOTT :) 
 
Nu är det slapp vid tv:n med Jenny innan sängen väntar..
 
Och för er som var nyfikna på arbetsintervjun så blev den framflyttad till imorgon. 
På återseende med det. 
Skönt med en ledig dag idag men önskar min förkylning ville försvinna.. 
Imorgon är det jobb igen.
 
Ha en skön måndag kväll på er ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0