Kvinnans plats...

Idag har jag verkligen stått för det gamla uttrycket. "Kvinnans plats är i köket"
Jag och Lukas bakade släta bullar så fort frukosten var nere.
74 st blev det. 
Det ska bli semlor till Me and I partyt på lördag fm. 
Välkomna om ni är sugna :) 10.00
Även till mina pensionärer imorgon. För att fira min tjänst :)
 
 
 
 
 
 
Det doftar ljuvligt här hemma!
 
Har även lagat ugnspannkaka till Lukas och Fläskpannkaka till mamma och Louise. Allt står klart tills de kommer hem ikväll efter dagis och fritids.
Ugnen har varit igång mest hela dagen. 
Allt är uppdiskat och mamma behöver bara njuta med barnen och natta dom.
 
Nu är det dags att lämna Lukas nån timme på dagis och jag beger mig mot jobbet!!
 
Trevlig kväll på er alla!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0