Krax krax

Har jobbat hela långa helgen. I fredags kväll och igår hela dagen. Gått kanon. Har underbara arbetskamrater och allt flöt på kanon!!
Sen igår kväll var det inflyttningsfest hos Jenny.
Därefter utgång på 30 + 
Hade en toppenkväll trots att jag vaknade igår morse aningen förkyld och med lite whiskeyröst. 
 
 
Invigde klänningen som jag beställde till nyår men som inte kom förrän efter nyår. 
Kul att jag fick användning av den ändå!! 
Idag vaknade man i prima skick sånär som om jag svalt en kråka och näsan var supertäppt.
Hes som attan.
Men när man inte kan vara tyst i mer än 5 sekunder så får man helt enkelt skylla sig själv :) Haha
 
Åkte till Jenny på frulle i morse..
 
Smörgås med kesoröra. Sjukt gott.. 
Ingefärste för min förkylning. Jättegott!
Har sen jobbat ikväll. 
Nu är denna 6 dagars vecka över. 
Imorgon är min lediga dag men ska till CSK med Lukas för lite provtagning och sen på arbetsintervju på em. 
Fullt upp varenda dag. ;)
 
God natt på er! 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0