Finns bara ett läge...

och det är full fart..
Vi gick upp tidigt igår morse och dammsög av huset och åt frukost och plockade iordning här.
10.00 var det dags för Me and I party..
Det trillade in folk lite pö om pö fram till halv tolv.
Huset var fullt och det var galet härligt med massa bus och stim!
Barnen hade jätteroligt!
Bjöd på semlor..
 
Även Lukas fick en semla av sina bullar. 
Dock ingen mandelmassa, men jordgubbssylt gick superbra!
 
Kollektionen var sååå fin, framförallt vuxenkollektionen..
Blir nog ett party till i vår..
Detta köpte jag!
En självklarhet till den blivande fotbollskillen...
Louise valde en snurrekjol.
Fantastisk fin på henne, en riktig sommarkjol. Fanns till vuxna också, var sugen på en själv, men det blev dyrt nog ändå.. Kanske på nästa party ;)
Ett par jeansshorts till mig. Gillade dem massor!!
Lukas fastnade för dessa mjuka shorts. Superfina!
Dessa fick jag som värdinnegåva. Åh vad jag älskar yogapantsen.. Svarta dessutom :)
Fick även rabatt på min beställning, det såldes väldigt bra här måste jag säga!
TACK alla ni som kom och förgyllde vår lördagfm..
 
Våra kära vänner från Lund var också här och vi hade en heldag planerad..
Efter partyt stekte jag pannkakor till oss alla som lite sen lunch..
Sen begav vi oss mot Vångabacken. De hade inte varit där innan och alla barn ville åka pulka/skidor!
Underbar bild på H och S
Jag, Louise, Lukas och C står och tittar på när de åker skidor..
Pappa P lär ut lite skidteknik...
 
Min galna unge som slängde sig i pulkan och åkte på magen i full fart...Livsfarligt jag vet, nu när man är efterklok.. Tur det inte hände något.. Finns inga hämningar för denna man.. Kommer aldrig våga sätta ett par skidor på honom.. Då åker han väl störlopp längst uppifrån..
Räds ingenting och slår sig aldrig... Själv har man släppt lite av rädslan, man blir van.. 
Älskade tokiga unge ♥
Fina L på sin snowracer..
Se upp i backen :)
 
Det blåste oerhört kallt, men det var skönt att vara ute..
Barnen var helnöjda och det är ju det viktigaste!
 
Sen hemma blev det middag, lasagne som jag förberett igår kväll..
 
Så fantastiskt gott!!
Satt perfekt med en god middag efter 2 timmar ute..
 
Sen när vännerna åkt hem blev det marsch in i duschen för barnen och ta itu med diskberget efter dagens alla händelser..
Sen kom mina föräldrar och syster och vi kollade på Mello.
Louise somande i mormors knä och Lukas la sig 20.30..
 
De sov verkligen gott i natt och det gjorde jag med.
Sån energi jag hade, jag var inte ens trött när klockan var 23.30
 
Dagen blev så bra, bättre än förväntat!!
Tusen tack för en underbar lördag..
 
Idag är det motsatt läge..
Ta det lungt på soffan..
Pappa bjuder på söndagsmiddag i kväll.. Ska bli gott.
Vi laddar i det lugna inför en låååång nästa vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0