Fast tjänst och änglahår

Jobbat idag och avslutade med en arbetsintervju.
Det vikariatet jag gått på i 1 år nu har varit på annons. Sökte och ville mer än något ha den!
Varit tillsvidareanställd inom kommunen sen 2008. 
Har alltså haft en fast tjänst inom kommunen men ingen fast arbetsplats. 
Och vet ni vad??
JAG FICK JOBBET!! Så tacksam, stolt, glad, lättad.
Att en chef vill anställa en känns enormt bra!
85 % och med lite bättre lön än nu.
Trots man är genomförkyld så var detta den bästa dagen på läääänge! 
Hämtade barnen, körde inom affären och köpte glasstårta..
Bjöd hit mamma och pappa och vi firade..
Älskar mitt jobb och stortrivs i mitt arbetslag. 
Detta kunde knappt bli bättre :)
 
Min tjej är den finaste jag vet..
Och med detta självförtroende hon hade ikväll.. 
Stod och poserade framför spegeln med sitt änglahår.
Haft inbakad fläta sen igår kväll.. 
Slängde med håret och jag log med hela hjärtat. 
Älskar hennes självförtroende.. 
 
Före..
Lite kaxigt vacker ❤
 
Dessa lockar :)
 
Efter duschen blev det en ny :) 
 
Har precis kollat på Biggest looser och avnjutit en kopp Ingefärste... Kurerar mig så det blev ingen träning idag!!
 
Dags att krypa ner i min säng som längtar efter mig! (Det är ömsesidigt) 
Boken kallar också.. Bion närmar ju sig.. Får skynda på lite nu ;)
 
Mitt allt ❤❤
Barnen innan ikväll, när de hade disco show för mig. 
Syskonkärlek i sisådär 5 sekunder :) Haha 
 
 
Trackback
RSS 2.0