Träningstisdag

Ledig men hektisk dag.
Började med att Jenny kom på frukost. En stadig sådan, fiberhavregröt och kokt ägg. 
Sen åkte jag och Lukas till stan och köpte kalaspresenter till helgen..
Stressade hem och hämtade Louise som hade Emma med sig hem..
Åt mellis och sen var em i full gång.
Laga middag, elda, underhålla Lukas så han inte förstörde för tjejerna.. Middagen åt vi 16.20. Får bli så tidigt pga att sen var det fotbollsträning för Lukas 17.15-18.30
 
Vi köpte även benskydd i stan idag..
Fina puma. Intersport Härlöv, 119 kr 
Samma märke som skorna..
Lycklig som nu spelar på gräs, perfekt med dubbskorna! 
Under tiden barnen lekte i em körde jag lite hemmaträning..
Har lagt upp det så här..
Köpte hopprep idag på Stadium outlet för 50 kr. Skit bra att hoppa med.. Benefit 
 
Sen 18-19 var det Tabata för min del. 
Tur Jenny (stödfamiljen) körde överlapp så hon hämtade Lukas efter träningen och lämnade på tabatan. En annan fotbollsmamma kollade Lukas den halvtimmen då jag behövde köra strax innan sex. 
 
Sen hem och äta kvällsmat och vi alla skulle duscha.
Jag hade ett gigantiskt diskberg som togs om hand om.. 
 
Nu ska jag sova, i morgon är det jobb igen. 
Zzzz
 
Bjuder på Lukas första selfie han tog igår..
Haha ;)
 
Over and out!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0