Fina dagar på topp

Ja hemmaträningen denna veckan gick inte som planerat..
Efter tabata passet i tisdags och step passet i onsdags + hemmaträning båda dagarna hade jag sjuk träningsvärk i torsdags och kände av lite i knät.
Höll vilodag i torsdags och lyssnade på kroppen.
Körde hemmaträningen i fredags efter jobb och sen var det mys med barnen som stod på schemat!
Vår fina fredagsmeny.. ;)
Louise: Ris och schnizel
Jag: Pestopastasallad
Lukas: Rödbetsbiff, ris och morötter
Grönsaker och dippa till Fredagkväll med Malin, Amigo och Let´s dance.
Men så sur jag blev. Jonas Björkman skulle varit i final istället för Ingemar. Sjukt att folk röstar mer på personlighet än kvalité.
 
Nåväl.
I lördags fm var det Tabata på schemat och valde att inte träna hemma de dagar jag tränar, blir lite väl mycket för kroppen. Så jag korrigerar om min träning, grunnar lite på hur!
Sen var det hemom och fixa iordning mig och min stilige prins då det vankades barnkalas!
Mamman!
Min stilige son ♥
Lukas och sin dagiskompis S som höll i kalaset!
Lukas med 2 av sina favorittjejer från dagiset, Melissa och Isabella.
Underbar bild ♥
Solbrillor och skinnjacka, då är våren invigd!!
 
Sen kom Sandra och barnen på lördagsmys.
Kebab i pitabröd och sen gottebord till gladiatorerna!
Det slutade med att jag fick 2 tjejer på övernattning..
Bianca och Enya ville sova över, och så fick det bli ♥
Alla tre tjejerna somnade på en 1.20 madrass ;)
Frukostmys i morse med mina små hjärtan..
 
Vi tog en promenad på fm..
Dessa fina barn ♥
 
Och vi plockade lite vitsippor..
 
 
Välkommen du underbara vår!
 
 Sen i dag skulle Louise på barnkalas till Alice och Axel..
Finaste prinsessan i världen ♥
 
Sen hade jag fina Helena på kaffe i em och sen var det dags för cirkelträning hos Tisse.
Så skönt det var idag. Underbart med utomhusträning!
Sjukt nöjd och självförtroendet är på topp ikväll!
Oh ja, jag skryter ;) Träning gör underverk för ens välmående :)
Pappa bjöd på grillat efteråt, vilken lyx må jag säga!
Känner mig allt lite bortskämd idag, men man får vad man förtjänar sägs det, så då är det väl så :) Haha!
 
Nu är denna helgen slut och den har varit underbar!
Både av händelser och vädermässigt!
Väldigt nöjd med träningen denna veckan. 4 pass och lite hemmaträning!
Hoppas ni där ute haft en lika härlig helg!!
 
Nu laddar vi för en ny spännande vecka :)
 
Som här börjar med jobb imorgon bitti!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va ju tusan va Lukas har vuxit sen jag såg han sist. /Mike norrman

Svar: Hej Mike, Ja han växer så det knakar!! Ett år kvar innan han börjar skolan.. Kan knappt fatta det själv. Allt bra med dig? :)
Therese

2015-05-05 @ 23:31:34
Postat av: Anonym

Oj då, är han så gammal:-P jodå det får jag säg. Själv med? :-)

Svar: Härligt att höra!! Jo det är bra här med! :)
Therese

2015-05-09 @ 16:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0