ÄNTLIGEN!!

Igår var det äntligen dags för Lukas att börja spela fotboll..Som han längtat!!
Första träningspasset och han gillade det..
Så söt och duktig han var min lille Zlatan :) 
 
 
Även nästkusin Thimmy var med :)
Lukas med kompis Moa och Thimmy! 
Så söta och duktiga de var!! 
 
Igår var en ledig dag men jisses vad stressigt det var...
 
Förlåt att jag varit dålig på att blogga på sistone, jobbet tar det mesta av min tid. Varit mycket där ett tag!!
 
Tiden räcker inte till...
Jobbar 85 %, sköter hemmet, all fix med mat och beställningar till Lukas, försöker hinna med träning för mitt välmående och försöker äta någorlunda bra mat, barnens aktiviteter..
Inte lätt att vara själv med allt.. Dels utan diskmaskin och eldar med ved som uppvärmning!!
Kroppen är lite trött nu!! 
Sömn blir det inte så mycket av, kan man köpa tid nånstans?? 
 
Har jobbat ikväll och det är svårt att varva ner, dricker en kopp te och tittar på Hawaii Five-O just nu.
Jobb imorgon bitti igen. Klockan ringer 05.20.
God natt på er!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0