Känslan...

av att..
krypa ner nyduschad i en renbäddad säng... är fantastisk. 
Konstigt nog sover man alltid som bäst då.. 
Undra varför egentligen

Jag och barnen var på Tabatan ikväll. Jag tränade och barnen lekte och hade roligt. Så underbart när man kan ha barnen med på träningen. Alla blir glada och nöjda. Mina barn älskar att vara med på min träning och dessutom tycker jag det är viktigt att barn växer upp med det. Det är en viktig del i livet. Att röra på sig!! 
Hellre det än att mina barn ska hamna framför mobiler och datorer. Nepp, utomhus och leka/röra på kroppen är såå mycket bättre!
Men det är min filosofi :)
 
Nu är det dags att sova. Klockan ringer 05.10. Varit ledig i 4 dagar nu. Skönt. Men nu saknar man rutinerna igen.. 
Ser fram emot fredag kväll då vi har kick off med jobbet :) 
 
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0