Hipp hipp hurra!!

Jag vaknade med huvudvärk och ändå har dagen varit fantastisk. 
Började med paket på sängen och skönsång av mina älskade små 💜
 
Jag blev så oerhört glad. Det enda jag önskade mig idag var att få fira med mina barn. Även om det bara blev en liten stund på morgonen så blev det i alla fall det! 
Världens finaste presenter. Tänka sig hur glad man kan bli av en hög med pärlplattor. Så mycket jobb Louise lagt ner på detta och gömt och hemlighållt allting. 
Ett presentkort på stadium fick jag av barnen.. 
Louise avslöjade "hjälparen"
Tusen Tack Mia 😘 
Glädjen över mina barn är jättestor trots våra bråk och trotsperioder. Men det tillhör livet.. Njuter ändå massor just nu.. 
Försöker se det lilla extra i varje sak och hitta det positiva i allt. Det mesta i alla fall..
Jag och Lukas åkte hem efter vi lämnat Louise i skolan och hade vår mysfika.  
Sen landade vi i soffan till Musses klubbhus som Lukas valt. Jag slumrade till i 45 min. Sååå skönt det var. Dock inte med Lukas som väckte mig var 10 min.. haha
Regnet öste ner utanför och det var längesen vi körde på slappedag. Passade på när det är min dag :)
Vi hade mys fram till 15 då han lämnades på dagis och jag begav mig mot jobb.. 
Firade på jobbet ikväll och pensionärerna kom ihåg min dag sen i fredags och gratulerade mig. Så glad jag blev. Jättehärlig stämning och jag njöt av att fira den med mina goa pensionärer.
En underbar kväll på jobb. 
Har bakat äppelkakan från i helgen till dom som vi ska ha i morgon till em-kaffet. De blev jätteglada!! Hoppas bara de gillar den också, men det gör dom säkert!! 
 
Nu ska jag sova och imorgon är det jobb sen gympa hos Tisse med Louise på kvällen. Egentid vi två.. 
 
Livet är fantastiskt just nu.. Underbart att vara 29!! 
Puss och kram på er och tack för alla fina kommentarer på intstagram och sms!! De är guldvärda!  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0