Denna unge...

Han ger mig tusen skratt i veckan känns det som.. 
Han vet hur han ska få mammas hjärta att smälta.
När han tittar på en med glimten i ögat och säger: Mamma du är finast i hela världen, och ger en bamsekram. Man är ju heeelt såld.
Han är duktig på att fjäska också den lille rackar'n :)
Vet hur han fångar uppmärksamhet minsann.. 
Innan idag när jag satt i köket kommer Lukas in.. (nu får ni tycka vad ni vill om rumpbilder) och säger: Det svider i rumpan så jag tog lite salva.. Jo tack LITE var det.. 😂
Hela rumpan full med idomin..
Jag fick mig ett riktigt gott skratt!!
 
Sen när jag skulle skriva in middagen i hans matbok upptäckte jag detta...
Någon som visst själv vill fylla i sin matbok.. 
Haha så duktigt. 
Han sa: Jag har skrivit till dig mamma, jag har skrivit rätt. Ville vara snäll mot dig.  
Haha ja det är han ju verkligen..
Han har ett hjärta av guld den killen.
Är lyckligt lottad som kan kalla mig hans mamma 💖
 
Pappa bjöd (eller jag bjöd in oss) på middag idag. 
Korvgryta med ris, keso och pizzasallad. 
 
Sen har jag och Jenny haft idolmys, fika och vidare till Paradise Hotell mys. Skön kväll som nu ska avslutas... 
Behöver lite sömn känner jag. Tjingeling!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0