Äppelkaka och gympa

I morse gick Lukas upp med mig halv sex.. 
Världens finaste kille är han. Han är verkligen killen i mitt liv!! 
 
Idag på jobbet bjöd jag pensionärer och personal på min goda äppelkaka dom jag även bakade i helgen. Det uppskattades väldigt mycket och det värmer k mitt hjärta. Så lite dom behövs för att piffa upp stämningen lite. Och baka som är då kul dessutom. Kan inte bli bättre! 
Vill även tillägga att den är bakad i en Tupperware silikonform. Den blir jämt bakad och jättefin. Inget ihopsjunket i mitten som det blir i de flesta andra formar! Det var bara ett litet tips till er som gillar att baka och vill ha bra resultat och samtidigt en lättdiskad form. Många plus där!!   
 
Efter jobb och fritids för Louise åkte vi hem och läste två böcker som hon stolt lånat på biblioteket igår med klassen. Sen la vi oss och mös i soffan till barnkanalen.. och somnade båda två runt en timme. Så enormt skönt det var. Jag sket i allt och vi "bara va" och mös. Det bästa jag gjort på länge. Ska börja prioritera att vila när tillfälle ges. Vi hoppade över att laga middag och åt tekakor istället. Haha, Det är livet, att göra det man vill och strunta i principer och måsten ibland. 
Sen åkte vi och tränade gympa hos Tisse ikväll. Jätteroligt! 
 
Sen hemma snabbt i duschen och idolmys vi två. Louise älskar idol liksom jag gör. Vi tog oss lite extra tid tillsammans då vi sov bort en del tid innan ikväll. 
Livskvalitet 💜
Nu efter paradise hotell är det dags att sova. Imorgon väntar frissan för min del.. Färgning bara.. visar er imorgon! 
 
  Sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0