Workaholic

Jajjemän. Det har varit min lott denna helgen. 
I fredags kväll däckade jag i soffan framför idol. Helt slut efter en jobbevecka!  
I lördags skulle jag tränat tabata men kände mig förkyld och smått ont i halsen. Seg och trött. Myste med Lukas istället och vi åkte till Eko för att köpa födelsedagspresent till barnens nästkusin Thimmy. 
Så mysigt att gå där bara han och jag. Han är så harmonisk och lugn när vi är själva.  
Hem och lunchade och lämnade han hos mamma för kalas och övernattning. Jag hem och tog en liten promenad med Jenny och en gofika. Sen begav jag mig mot jobb. Var motigt då alla man känner skulle hitta på något just igår kväll.
Jobbade och det var en skön kväll på jobbet. Upp i morse och jobbade på. 6:e dagen denna veckan så kände mig riktigt trött idag. 
Hämtade Lukas hos mina föräldrar och hem och slängde oss på soffan. Somnade till en halvtimme båda två innan Louise kom hem. 
Sen när barnen lagt sig efter mys och saga kom Jenny och vi fortsatte på temat äta och mys!! :)
Söndagskvällsmys  💜
Ett perfekt avslut på denna veckan.
 
Nästa vecka är det banne mig nya tag. Både med mat och träning. Hoppas bara förkylningen inte förvärras.
Imorgon är det Jobbedag igen. Nummer 7 av 8 dagar.  Tittar på film och myser med min äkta hälft Jenny. 
Livet när det är som bäst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0