stress/relax

Dagen började med stress och slutade med relax!
Flög upp ur sängen 20 min innan vi skulle köra. 1 timme efter klockan ringt. Slumrade visst till igen. Har sovit dåligt i natt, båda baren har kommit upp inatt och väckt mig och sen legat i min säng. Trångt och knöligt och tyvärr, hur mysigt det än är så sover jag så dåligt. För lite plats och för varmt. Jag behöver ganska mycket spar i sängen :) 
Men jag var i tid på jobbet och barnen medarbetare som attans imorse. Bra morgon trots allt!! 
En mycket bra dag på jobbet. Dock trött nu efter 7 arbetspass på 8 dagar. Ska bli fantastiskt skönt med en ledig dag imorgon. 
Jenka kom och hälsade på efter jobbet. 2 månader sen vi sågs, INTE OKEJ. Saknar de vännerna man ser för sällan men tur att de alltid finns i ens hjärta! 💜
Jag bjöd på middag i all enkelhet, men ack så gott!! 
Hemmagjord potatismos, ugnsstekt falukorv och god sallad. Satt perfekt en måndag som denna. 
Vi pratade massor, händer ju mycket när tiden bara går! 
Jättemysigt att ha henne här, mina vänner är allt (förutom barnen) för mig. 
Tusen tack för idag!
 
Sen kom Jenny och vi hade vårt obligatoriska kvällsmys. Idag var det ensam mamma söker och Dicte på schemat. 
Rågmacka, kanelknäcke och te. Perfect match! 
Lilleman vaknade och var ledsen.. Fick ligga nere i soffan hos oss. 
Dessa gosiga fötter vill man bara ha nära sig. Jag hatar fötter men bebisfötter är något särskilt, de älskar jag.. Lukas funkar ännu sålänge.. 
Mina barn är så perfekta de kan bli i mina ögon. Världens finaste barn. 
 
Nu slocknar de brungröna... Zzzz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0