Såå glad

Jag har nog världens snällaste arbetskamrater.. 
Marie hade en låda med sig till mig på jobbet idag..
Full med trattkantareller.
Wow, jag blev sååå glad och jättetacksam!
Hon visste om att Lukas tålde det och gillade svamp.  
Det var massor, ska torka en del och förvälla och frysa resten. 
Tusen tusen Tack!!
Efter en lång dag på jobbet blev det lättlagad middag till kvällsmat. 
 
Hemmagjord potatismos och fiskpinnar. Enkelt och gott även idag. Känner att jag tappat fantasin för mat. Nåväl, det kommer väl igen :)
 
Är det någon som har något gott recept eller tips på trattkantareller så maila gärna mig på
 
Ikväll är det tv marathon igen
Bonde söker fru 
Greys anatomy 
Paradise Hotel 
 
Myser i soffan med 
En kopp te och glass.
Försöker bota min hostiga och slemmiga hals. Nån som har ett dundertips/husmorstips mot halsont och hosta? Eller förkylning över huvud taget. 
 
Ha en skön kväll på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0