Hur det kan vända!

Efter en morgon med kaos blev resten av dagen jättebra!
Louise hade en olycka inatt och fick duscha på morgonen. Lukas knapp åkte ut (ballongen var helt spräckt) Fick sätta dit en ny. Ni kanske tycker det låter konstigt att bara sätta dit den men så enkelt är det. Förutom då att Lukas absolut inte gillar det, då det har hänt olyckor där hålet nästan varit igenväxt och fått åka till sjukhus och töja ut hålet m.m. Han har några skräckscenario ang knappbyte så det tog lite tid imorse. Men han var superduktig och det gick jättesmidigt.  
Men 2 små händelser finns inte inplanerat i min tid på morgonen.. 
 Kom 6.58 till jobbet med andan i halsen. Det var lungt och de förstod mig. Skönt med härliga arbetskollegor.
Sen vände det. Gick kanon på jobbet och hade massor av energi. 
Hade assistent och jäst med mig till jobbet idag och bakade bullar med pensionärerna.
Superfina och goda! 
Kul att kunna dela glädjen av hembakat med dom!
Hämtade Louise och vi gick och hälsade på gammlamormor och hade kanelbullar med oss att fika på. Mysigt att hälsa på min lilla mormor.
Det blev lunch i all enkelhet; schnitzel, potatis, kokta grönsaker och beasås.
Jag läste för Louise och sen slumrade jag till framför barnprogrammet. Louise väckte mig och sa vi skulle köra och träna
. Gympa hos Tisse var det ikväll. Jag var dödstrött och soffan lockade lite mer.. Men Louise peppade mig och tjatade så det blev träningen och ångrar inte det.. 
Har världens bästa dotter 💖
Hon gympade lika mycket. 
 
Mös i soffan till Greys Anatomy ikväll. Äntligen bra program på t:n!! 
Somnade till på soffan. Åh vad trött jag var..
 
Regnet smattrar ute mot fönsterbläcket och man känner rusket ändan in.
Kommer sova underbart gott inatt! 
 
Imorgon är jag äntligen ledig och det är massage på schemat imorgon bitti. Längtar som bara den. 
 
God natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0