Skärpning!!

Ja jag är en periodare.
Bloggandet kommer som små skov. Ibland kommer tanken på att sluta, men samtidigt vill man inte..
Vad tycker ni om bloggen? Ska jag sluta blogga? Vad vill ni läsa om? Läser ni? Vilka är ni? Det är ju för er skull jag bloggar. Annars kunde jag skrivit i ett vanligt kollegieblock.. ;)
Lämna gärna ett litet avtryck i kommentar-rutan och skriv vad ni tycker, om ni saknar något, vem ni är och hur ni hittade hit..
Lite feedback för min skull!! 
 
Nåväl. Har ju som vanligt hänt en uppsjö av härliga saker i mitt och barnens liv.. 
 
Ikväll erbjöd sig pappa att vara hos barnen så jag kunde träna. Gympa for fun, hos Tisse. Så glad jag blev och det är skönt att röra på sig och skaka loss.. Ja allt dallrar ju, men där är det befogat ;)
Har slarvat med kosten och inte tränat ordentligt på några veckor. Varit trött, hängig och halvkrasslig. Orken bara tog slut helt enkelt.. 
Nu är det andra bullar. Ska försöka i alla fall... 
Kom hem till detta.. 
Jag hade beställt äggmacka och te men ändå..
Pappa han kan. Skönt att bli lite bortskämd ibland. Det händer ju inte så ofta.. Så lite som gör så mycket..
 
Nu ska jag sova. Ska bli skönt med 2 lediga dagar nu efter 3 pass. Laddar inför jobbehelg..
 
God natt vänner och glöm inte avtrycket ;)
Gammal som ny. Känd som okänd. 
 
Barnen fick kvällsmat i soffan framför bollibompa ikväll. Gör vi aldrig annars men idag körde vi på lite extra onsdagsmys! 
Det är de små sakerna i vardagen som gör livet lite extra. Struntade i principer och måsten.. 
Vi lever här och nu!! 
💞
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Franzén

Klart att du ska fortsätta blogga,jätte rolift att kunna följa dig och få veta vad händer i ditt liv då vi ej träffas så ofta:)

Svar: Hej kusin. Okej. Vad kul du tycker det!! Tack 😙
Therese

2014-11-20 @ 01:39:56
Postat av: sanna

näää du får inte sluta blogga! jag älskar dina inlägg! speciellt de långa :)

Svar: Haha okej. Vad roligt Sanna, trodde de långa kanske var lite tråkigt att läsa... Tack 😙
Therese

2014-11-20 @ 05:54:19
Postat av: Helene

Fortsätt!!! Kollar varje dag om du lagt upp nåt :)

Svar: Tack!!
Therese

2014-11-20 @ 09:50:08
Postat av: Linda Karlberg

Jag tycker inte att du ska sluta blogga. Älskar att följa din blogg. Tycker du är en av de starkaste människor som jag känner. ♥ ♥ ♥ ♥

Svar: Tack Linda!! Det värmer att höra!!! :)
Therese

2014-11-20 @ 10:42:34
URL: http://mylifeaspuzzgurkan.bloggplatsen.se
Postat av: Zippert

Jag läser :)

2014-11-20 @ 20:57:41
Postat av: Frida Pihl

Jag läser! Kul att följa dig och barnen :)

Svar: Tack, vad roligt att ni läser Linda och Frida!!
Therese

2014-11-20 @ 21:29:25
Postat av: Malin

Tycker du ska fortsätta att blogga =) Tittar in då och då och blir lika glad varje gång jag ser att du har skrivit ett nytt inlägg =) Kram Malin från Htj i Vä

Svar: Åh vad glad jag blir Malin. Tack!!
Therese

2014-11-20 @ 22:30:17
Postat av: Jenka ♡

Jag läser din blogg heeeeela tiden 💜
Har lite "koll" på dig när vi inte ses så ofta ;) Puss o kram Jenka♡

Svar: Härligt!!! Betryggande att någon håller koll på mig!! 😁 Puss och kram
Therese

2014-11-23 @ 09:31:47
Postat av: Helen

hej Therese älskar att läsa din blogg och vad som händer i erat liv,ja lite nyfiken är man väl oxå ;)
Vi får höras av! <3 Är dålig på att höra av mig men jobbar inte du så gör jag det.Bamse kram från töserna i Olastorp och gubben


Svar: Åh tack snälla Helen. Så glad jag blir. Nyfiken får du gärna vara!! :) Vi får verkligen ta och ses snart!! Saknar er. Stor kram
Therese

2014-11-26 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0