Happy friday

Fredagen började med att jag gav mig ut på en löprunda efter frukosten.
Pappa är ledig om fredagarna så han passade mina små monster ;)
 
 
8.3 km blev det, det var jobbigt och kändes tungt men hade ok tempo ändå tycker jag..
Det blev god lunch sen perfekt när det blir över från dagen innan :)
 
Raggmunk med fläsk, lingon och sallad, himmelskt gott!
 
Sen var fina Paulina här och färgade håret på mig.
Kände mig som en ny människa!
 
Barnen blev hämtade av stödfamilj/pappa
och sen höll vi fredagsmys, vi gjorde oss iordning för att äta på Rose Garden igår kväll bara jag och Andreas
Paulina kom och lockade mitt hår, jag fick en riktig WOW känsla, kände mig riktigt vacker!
TACK för hjälpen Paulina med Molly Sandén looken ;)
 
 
 
Kärlek ♥
 
Underbart god mat och mätt blev jag utan tvekan.
Tog fläskfilé med grönsaker och ris, riktigt mäktigt.
Inte ofta man går ifrån en restaurang mätt om man inte äter buffé... Ja jag äter mycket 

Men jag har nog krympt magsäcken lite tror jag..
Det var jättemysigt och ett glas husets till dock lite snålt, knappt halvfullt glas
 
Vi gick inom hemmakväll och jag köpte godis för 12 kr.. haha, jag var så mätt så orkade inte mer...
 
Sen körde vi till maxi och handlade lite nödvändigt, men tror ni inte jag glömde handlingslistan och ICA kortet hemma.. Bara för att jag hade en annan väska med mig igår där jag bara tog korten och inte plånboken.. Grrr vad sur jag blev..
Men kom ihåg det mesta ändå, så allt löste sig ändå.. Tur Andreas lugnar ner mig alltså...
 
Sen hemma blev det mys i soffan till lite film och gottis
 
Har sovit lite dåligt i natt av allt regnande och blåsande, herre gud alltså, det har kännts som att huset ska lyfta emellanåt...
 
Solen skiner stundvis och nu ska jag bege mig mot Tabatan, se you later ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0