Oscars gala!

Ja i lördags efter lite pyssel med barnvakt (pga av olika omständigheter kunde inte de som skulle passat passat barnen!) så begav sig jag och Andreas mot Trelleborg för 25+30 års fest med Oscarstema.
Vi skulle komma som en filmkaraktär.
 
Jag som Sandra Bullock i Miss Secret Agent!
Andreas som Bruce Willis i Die Hard, mycket häftigt tycker jag! 
 
 
Det var jättemysigt och väldigt fint dukat!!
 
 
Min lilla Bruce :)
Fan vad jag gillade denna, Alan i Baksmällan.. haha
 Sandy i Grease och ?
God mat, alla dessa tillbehör och helgrillad gris!
Rosso i Grease och Hermione i Harry Potter var födelsdagsflickorna!
Cool kille det här!
Hahahaha
Cruella, Hermione och Zorros fru...
Efterrätten, mycket god...
Asterix, sjukt häftigt!!!
Perfekt match eller hur var det? ;)
Vi tre tjejer var de tre nominerade för bästa kvinnliga utklädnad.
Snövit, Wilma och Sanda Bullock...
Jag vann. Blev helt ärligt helt chokad!
Kände inte en människa där och så går jag och vinner.. Helt otroligt!! Men GLAD så klart! Fick guldstayetten för det. 
Vi blev uppdelade i lag till tipsrunda när vi kom och vårt lag vann såklart.. (som handlade om film) Fick guldstjärnan för det. 
Vinnaren av bästa manliga utklädnad var Sven Melander!
Borat, ?, ? 
Tre piloter från Top Gun
Söta Hanna!
 
The Wolf of wall street
Rödluvan och Hermeione
Coola killar... 
Hahaha, perukerna bytte huvud under kvällen!!
Robin Hood alias Peter Pan.. Alla tog fel ;)
 
Man kunde köpa drinkkort för 100 kr. 
Tintin och Fred Flinta
En som somnat... Inte så tuff nu va Bruce?? :) Haha
 
Fint med stjärnor på marken in till logen :)
Eddie Murphy och en från Dude were´s my car
 
 
 Fanns fler som inte är med på bild, men det var väldigt roliga och fina utklädnader!!!
Bland annat Danny i Grease, Zorro, en från Pulp Fiction m.fl
En jätterolig kväll, Tack alla inblandade!!
 
Vi sov över i Trelleborg och sen körde vi hem på em. När båda var ok från alkomätaren!!
Vi hade en oerhört rolig bilfärd hem, massa skratt och glädje. Så lite som behövs!!
Vi stannade och tog en sen lunch och glass på ett vääldigt mysigt ställe längst kusten. Vi valde kustvägen hem, mycket mysigare! 
 
Soffmys hela söndagen...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0