Köttbullar och student!

Igår kväll stod jag i två timmar och lagade köttbullar till Lukas!
68 st, det tar sin tid, de är lite kluriga att göra.
Men goda blir dom och han gillar dom så det är värt det i slutändan.
Alla köttbullar och biffar var slut i frysen och jag behöver de till matlådorna i helgen. Så det var ett mer eller mindre måste för mig. (Som egentligen har 1000 mer saker att göra)
  Fixade även lite med min utklädnad inför temafesten i morgon!! Pilligt men blev jättenöjd!!
 
Idag tar älskade lillebror studenten. Massa förberedelser med Lukas mat i fm och alla skulle ha finkläder och vara fina i håret... Familjen stress i vanlig ordning!!
Tänk att det är 10 år sedan man själv gjorde det och man minns det som igår.. Hujedamej, man börjar ju bli gammal på riktigt snart ;) 
 
Han gick transport på Wendes så där stod vi vid 13.00 tiden och såg när han sprang ut.
Nostalgi faktiskt!! 
 
Mina fina studentklädda hjärtan ♥ ♥
Såååå fin!!
Vackraste flickan jag vet!
Älskar denna bilden, så mycket kärlek!!
Jag och min ena syster!
En som älskar visselpipan!!
 
 
Sara åkte med oss och vi skulle inom Maxi lite snabbt, jo eller hur...
Lukas ville vara i lekhörnan så vi lämnade honom där, där de senare ringde och sa att han inte vill att han var ledsen. Gick för att hämta honom men som INTE skulle med mig då och jag lite smått stressad försöker skynda på honom så de skulle få glass i bilen sen... 
Han följder till slut med efter att ha rullat ihop sin teckning x antal gånger på golvet.. phu...
Kastar sin slips överallt på maxi, drar ner byxorna, springer iväg med scanner och korg.. 
Ja hujedamej, ibland är det lite extra tufft att vara mamma!! 
Det kan liksom aldrig bara flyta på!!
I bilen på vägen hem får vi världens syn...
Det regnar mamma...
Haha jo det är sant... men inte i bilen, men vi spelade med... Det såg i alla fall mysigt ut!!
 
Nej nu är Andreas äääääntligen klar med rakning och dusch, dags att packa om och bege sig mot studentfirande!! 
 
Ha en trevlig fredag den 13:e :)
 
Kram på er så länge!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0