SEMESTER!!!!

Idag jobbade jag till 14.30 sen gick jag på SEMESTER! 
 Galet glad idag!!!

Vilken känsla när man går ut från jobbet och vet att man inte ska dit på 4 veckor. WOW!
Veckan laddar ju upp för högtryck så vem kan klaga.. Inte jag i alla fall!!
 
Helgen var kanon trots jobb får jag säga. Intensiva jobbdagar men nu ska jag njuta!
I fredags foodpreppade jag hela fm till Lukas då han skulle spendera helgen hos mormor och morfar...
Sen på em blev det en runda på badet med Sandra, Sara och alla kids.. Jättemysigt.
 
Lämnade Lukas på em och jag och Andreas åt pizza och njöt hemma. Jag tog mig tid att läsa en timme i en bok som jag förhoppningsvis ska bli klok av. Om barn och föräldrar.
Egentid deluxe :)
 
I lördags blev det först en lugn morgon sen åkte jag till badet och simmade 1000 m innan jobb. 
 
Igår kom mina föräldrar och lämnade Lukas på kvällen efter jag jobbat och vi bjöd mams och paps på tacos. Sååå gott och vi satt ute på verandan.. Allt var jättemysigt tills jag blev getingstucken på halsen. Fy F A N vad jag skrek, fick riiiktig oanik. Stackars Lukas blev ännu räddare och skrek efetr mig. Han blev så orolig. Han såg hur mormor gjorde så lite senare kom han med blött papper och torkade på sticket. Han sa att det är bra nu. Min stora, fina, omtänksamme kille ♥
Detta drack jag och mamma igår. Supergott. Friskt och gott, Ett tips till sommarkvällarna för de som inte vill ha alkoholen! Rekommenderar detta varmt. Fanns flädervin också, ska testa det också. Finns på ICA!!! 
 
Jag klippte gräsmattan på kvällen och det är ju inte klooookt vad många mördarsniglar det finns.. Galet äckliga är dom! Hur får ni bort era? Salta på dom, klippa dom eller något annat tips?
 
Fick blommor av Andreas idag, för att jag går på semester. Blev jätteglad!!!
Inte varje dag man får det minsann.
 
Invigde mina nya löparskor ikväll...
Jättesköna men fick lite domningar i tårna.. Men det är förmodligen innan de är ingångna.. 
Det kändes jättebra för hålfoten.
Började lungt då jag inte sprungit på länge samt att skorna var nya..
5 km på 32 min blev det (6.11 min/km) Hyffsat nöjd faktiskt!!
Det var jobbigt att springa i värmen men ändå skönt..
Sen blev det ett dopp i Lerjevallen, fantastiskt skönt efter man sprungit..
 
Hemma blev det plankan 1 minut x 2 och 5 armhävningar på tå x 2
Denna bullmagen måstre boooort alltså!
 
Lukas är hos stödfamiljen till imorgon em och Louise kommer inte hem förrän på onsdag, saknar min lilla loppa nu..
Nu ska jag njuta av en chai latte i soffan innan jag kryper ner.
I morgon bitti ska jag på massage och när Lukas kommer hem bler det en tur till Åhus för Maria Magdalena Marknad med mams och paps!
Semestern börjar bra vet ni!!
 
Så här såg det i torsdags kväll när jag kom från träningen. 
När Andreas nattar Lukas får han tydligen alltid somna i mammas säng ;)
Ser mysigt ut.... Mina myspojkar!
Lukas gör som Andreas, har mobil och snusdosa på sig... Knasiga unge, men SOM jag älskar dig, mitt hjärta smälter när du ler mot mig.. Plutten min ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0