Äntligen hemma!

Louise kom hem idag, som vi längtat!!!
Mitt stora ♥
 
Fick även reda på att hon ska bli storasyster... Och nej, det är inte jag som ska ha barn...
Hur kan en människa som fullkomligt skiter i sin son och knappt kan hälsa när han ser honom sen gå och skaffa ett nytt barn. Kan tycka att man kan ta hand om de man har innan man sätter fler oskyldiga små barn till världen... 
Usch vad irriterad jag blev..
Lukas ville visa massa saker, men "pappa" hade inte tid/hade redan sett det innan etc var svaren. Och Lukas som bara är glad och stolt och vill visa upp något.. Usch vad det svider i mammahjärtat, vilket svin till människa han har som "pappa" För i mina ögon är det ingen pappa...
Det är tur Andreas finns i vårt liv som en pappa, som barnen, framförallt Lukas ser upp till oerhört mycket!
När han körde till träningen, säger barnen ute i poolen till varandra, Vi tycker om Andreas :) 
Det värmer ju att höra!
♥♥♥
Vi har hållt oss hemma idag och invigde poolen. Jag och barnen. Andreas jobbar ju hela sommaren så inget mycket semestermys dagtid för alla fyra blir det ju :( 
 
Vi har köpt glass av glassbilen till barnens stora lycka! 
Vi har lekt affär...
Duschat och njutit av glass till kvällsmat (klart man får när vi köpt av glassbilen)
Ätit midsommarmat, åhhh vad gott med nypotatis, gräddfil, gräslök och klädholmens matjesill. Nog den billigaste men galet god!!! Mmmmm
Men Louise och Andreas åt fiskpinnar... Mer matjes till mig :)
 
Kändes skönt att bara "va" med barnen och njuta själva. Barnen behöver lite lugn och ro och jag vill försöka få mer tid med dom. 
 
Men imorgon blir det nog bad nånstans, badet eller Immeln... får se helt enkelt vad barnen är sugna på när vi vaknar..
 
Nu ska jag bara hoppa in i en svalkande dusch, sen krypa ner i den heta sängen.. Phu, vilken hetta säger jag bara!!!..
Nattinatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0