WOW

Ja minsann, det var min reaktion i morse när vågen visade -1.7 kg
Kändes riktigt bra..
Började dagen med en tur till CSK och provtagning för lilleman!
Sen hemma fixades det lunch m.m och begav mig sen ut på en snöig pw.. Tio minuter iväg ringer Andreas att Lukas knapp trillat ut, det var att avbryta rundan och gå med snabba steg hemåt..
Har bytt knapp säkert 6 gånger på bara nån månad.. Fattar inte varför de går i sönder hela tiden. Riktigt drygt är det...
Lukas tycker inte om att byta den och man får ligga över honom med smått våld och vara två stycken då han får lite panik..
MEN det måste göras och det går över, man går in i en annan roll liksom!
Jobbigt och obehagligt kanske det låter men det är bara så det är och jag har hemskt nog "vant mig"
Lukas älskar mig ändå och det värmer ♥
Jag gör ju det för att jag bryr mig om honom och älskar honom oändligt mycket!
 
Gick i alla fall ut och fortsatte min pw. Blev 6.5 km i rask takt och det var skönt trots mycket snöfall i ögonen!
Är ju förkyld nu med till på köpet så jag tänkte inte överanstränga mig denna veckan!
 
Sen var det jobbedags för mig ikväll och faktiskt så erbjöd sig Andreas att passa barnen istället för att lämna dem på dagis i två timmar. Sagt och gjort, och jag hade lagat middagen klar och förberett kvällsmaten och skrivit en lapp om vad som skulle ges och göras..
Han var inte ett dugg orolig, men jag var smått.
Mamma som brukar passa dom behövde inte komma alls.
När jag kommer hem 21.30 sover barnen gott, Lukas hade ätit jättebra, Andreas hade lagat mat till sig och Louise, all disk var uppdiskad och inplockad, tvätten upphängd och vikt, pannan var varm och go.. 
Ja det är lyx för mig :)
Han är för fin min Andreas, dessutom var han ute med barnen i fm och alla tre hjälptes åt att köra in bränne i källaren!
 
Min man han kan... trots ryggont...
 
Nu ska jag krypa ner och gosa lite med honom innan klockan ringer 05.20
Det står 3 långa arbetsdagar framför mig nu.
Längtar redan till tabatan i morgon kväll.
 
God natt på er 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken underbar och fin man du har träffat o önskar Er all lycka och välgång i framtiden ♡♥♡! Kram

2014-01-28 @ 08:00:21
Postat av: anna

Hej therese. Jag blir så glad över din lycka. Ser på dina bilder att det lyser välmående. Vi har flyttat till ekestad nu. Rörigt värre men ser fram emot en härlig vår och sommar. Dessutom har jag fått tillsvidareanställning i fjälkinge vilket jag är himla glad över. Längesen jag hade ett så bra jobb med så goa jobbarkompisar. Ha det bra. Kram anna

2014-01-30 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0