Underbara helg

Förra helgen var helt underbar!!!
 
I fredags började dagen med frisörbeök för barnen!
Min rockiga nyfrisserade kille! Mammas gosse, så fiiin han blev!! ♥
Vi åkte hem Till Jenka som bara bor ett stenkast ifrån frissan i Bromölla. 
Då var det min tur..  Att få lite färg i håret.
Detta är före!
Efter, syns inte jättemycket på bild, men hade en bra utväxt och det var dassigt.
Kändes otroligt skönt med lite ny färg i håret! 
Som man alltid säger, man känner sig som en ny människa!
Med lite make up så ser man genast mer levande ut ;)
Här ljuger bilden då håret ser svart ut, snyggt men inte riktigt så det ser ut live!!

I fredags kväll kunde jag och Andreas verkligen bara sitta i soffan och äta gottis och njuta av att vara själva och alla måstena försvann.
Julafton har stressat mig fruktansvärt. Precis som om julafton var deadline på allt som skulle göras..
Det var sååå mysigt!
 
I lördags hände något väldigt roligt!
Först messade Mia om Louise ville leka med Alice och det var ett självklart JA!
Precis efter ringer Minya och vill leka och de bestämmer gladeligen att de kan leka alla tre.
Bara en halvtimme senare ringer Thindra och vill leka.
Louise vill så klart leka med alla och så blev det.
Lördag som det var så blev det sminkfest och dansparty!
Gud vad roligt de hade. I slutet blev det lite tjaffs men det får man ju räkna med... Jag menar.. Ett helt gäng tjejer i sin fina 6 års trots...
De hade verkligen jätteroligt och jag var också superglad. 
Trivs med liv och rörelse omkring mig.
Jag fixade fika till deras party. Popcorn, kakor och saft med sugrör!
Ni skulle sett deras min när de såg popcornen!
Sann glädje minsann..
Thindra, Louise, Alice och Minya!
Giiiirlpower!
 
Efter att Lukas hade vilat middag fick han utan bekymmer vara med tjejligan..
Resultatet blev det här!!!
Jag skrattade nästan ihjäl mig. 
Min fina lilla kille gillar att vara som tjejerna!
Han är överlycklig att han får vara med och går därför med på det mesta av deras hittepå!!!
Var det sminkparty så var det ju :D
 
På kvällen blev det lite hastigt och lustigt bestämt att vi skulle åka till Sandra och Razvan på middag och sällskapsspel..
Det bjöds på jättegod Pasta med köttfärssås a la Robin och Razvan!  
Killarna övertäffade verkligen!
Det spelades Med andra ord, Spontana toner och Poker!
Kalsongnissen njuter av lite chips!
Svårt att få alla busungar att titta in i kameran samtidigt..
Men gillar bilden ändå :)
Värdparet, Sandra och Razvan..
Ett av de finaste paret jag vet. Otroligt fina och lyckliga tillsammans!
Man kan inte ha tråkigt i deras sällskap. Alltid skratt och glädje.
Som jag giller er ♥
Söta Ossian... Älskar bilden :)
Ossian spelar poker med Robin!!
Denna bilden säger allt!!!
En tokig matare, en som inte kan ha händerna i styr, en skeptisk och en som jagar napp.... 
hahahaha :D
Myspys alla goa ungar!!
Jag och min lillprins Bus!
Han fick en ny pyjamas av moster Helene i julklapp. Så otroligt fin. Passar honom kanon!
Louise myser hos Robin!
Även hon fick en pyjamas av moster Helene, även hon superfin i sin!
Koncentration.... på HÖG nivå.
Så stilla har jag nog inte sett honom innan under så lång tid. Han var helt inne i detta..
2 av mina hjärtan! 
 
Vi var hemma vid tolv på natten (kameratiderna är en timme före i tid)
Så i söndags blev det bara slapp i soffan.
Vi tittade på Emil i Lönneberga allihop!!
En riktig myssöndag, åhhh vad jag njöt!
Tycker om att jag tog mig tid att njuta och inte stressa som jag ALLTID gör. Det märktes att barnen också gillade det!!
Mina fina killar ♥
Så till er alla nyfikna bloggläsare...
Detta är min fina Andreas!
Här sitter två stycken Liverpoolsupportrar vid 23 tiden i söndags kväll.
En Lukas som inte kan sova, feber och orolig, dock ändå alltid glad den lilla skiten ;) Vänt på dygnet känns det som!!
 
I och med febern blev det VAB i måndags!
Tog det allmänt bara lugnt framför Emil.
Lugnt hemmamys helt enkelt, som tur var hade han ingen feber i måndags!!
 
En helg med massa glädje, vänner, skratt, bus, lek och ja precis så som jag trivs som bäst!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0