Träning och pannkakstårta

Vilken härlig morgon. Vaknade vid 8.30 av att Louise väckte oss.
Skyndade ner och fixade frukost till Lukas som Andreas sen hjälpte han med. 
Helene kom vid 9 och vi begav oss ut på en rejäl pw.
Lagom tempo då man inte hade ätit frukost kändes bra!
Skönt att prata lite och träffa syster som man inte ser så ofta!
 
Hemma åt jag frukost som var framdukad när jag kom tillbaka. Underbart vad bortskämd man är :)
Sen bytte jag om och körde och hämtade upp Mia och mot stan och Friskis och Svettis.
De hade ju prova gratis för alla. 
Vi körde cirkelgym i 30 min och sen core i 30 min.
Jisses vad dåliga magmuskler jag hade kom jag på. Orkade knappt inte..
Det blir att kötta magen för detta var ju nästan pinsamt!
Cirkelgym var jätteroligt. 20 olika stationer á 40 sek på varje. Tränade igenom hela kroppen!
 
Sen var det minsann färdigtränat för min del!!
Kändes riktigt skönt i hela kroppen tills jag åt tacofärs och grönsaker när jag kom hem. Könde mig så svullen, nästan gravidmage fick jag. Sjukt alltså.
 
Idag är min unnar-mig-dag.
Jag och barnen bakade i em pannkakstårta :)
Ingredienserna 
 
 
 
 
 
Dekorerar med banan och silverkulor
Färdig! Kvällens middag, nyttig va?! ;)
Den var jättegod, men nutellan tog övar all smak, inte så mycket sylt man kände..
Det var kul och mysigt att baka en tårta tillsmamans!
Kvalitetstid med båda ♥ Underbar njutning!
 
Nu ska vi slänga oss i soffan och äta godis och njuta av lördagen!
 
Trevlig kväll på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0