Onsdag!

Onsdag och jobb/dagis för mig och barnen!
Började på mina benböj. Gjorde 40 st i morse, sen satt det gott med frukost!
Fiberhavregröt med kanel, linfrö, hallon, banan och proteinmjölk!
Mmmm vad gott! Faktiskt saknat det lite, var ju evigheter sen jag åt det sist!
 
Hämtade bara Louise strax efter halv fyra idag.
Lukas blev hämtad av Jenny.
Jag var riiiktigt trött efter jobbet idag men fick tvinga mig själv och med en hel del push från älsklingen att ge mig ut på min powerwalk som jag hade bestämt mig för..
Jobbigt var det och benen plågades. 
Skönt i alla fall och hemma gjorde jag plankan och armhävningar samt resterande 25 benböj.
Sen satte jag mig till dukat bord :) Underbart när man lagar mat så det räcker i mer än en dag.
Kättfärssås, stekt vitkål, keso, sallad och knäckebröd
 
Sen blev det en dusch med loppan och vi mös i soffan och bara njöt av tillvaron och livet.
Eftermiddagen som började tungt, jobbigt och deppigt slutade underbart.
Louise fick höra en lång godnattsaga ikväll, hon valde...
Fantastiskt härlig bok!
Så nu har vi bestämt att vi ska gör pannkakstårta i helgen!
Med sylt, nutella, grädde, silverkulor, banan och kanske lite annat gott!
Det får bli helgens rolighet med loppan!
 
Det bästa med allt var att efter sagan hade Louise ett jätteleende och var oerhört glad och skrattade hjätligt. Det gör gott i mammahjärtat..
Har kännt mig som världens gapigaste och skrikandes mamma på sistone. 
En toppenkväll helt enkelt, och säkerligen var det pw som gav mig ny kraft och energi.
Så TACK älsklingen min för att du "körde ut" mig.. Hahaha ;)
 
Nu är det dags att krypa ner intill mannen min. I morgon blir det lite sovmorgon. Jobb 13-21
 
Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0