Nyårsafton 2013-2014

Vi hade en helt underbar nyårsafton!
Förrätterna...
Nyårs jag!
 
 
Förrätt: Laxröra med dill och lime
 
Varmrätt: Ris, fläskfilégryta och sallad!
Älsklingen min ♥
Tack mina fina vänner för en toppenkväll!!
Sara-Ossian mys ♥
Familjen Marin/Karlsson ♥
Robin jobbar på det här med mustach ;)
Min fina Jenny och jag ♥
Efterätt: Vaniljpannacotta med skogsbärskaramell 
Tjejerna. Alla fattade det här med att le förutom Sandra, hon ville inte vara som alla andra :) 
Hahaha
 
Världens bästa nyårskyss ♥
Mmmm vad jag tycker om dig Andreas, jag är så lycklig med dig och för mig finns ingen finare!!
 
 
Önskar er alla ett gott nytt år och att ni alla har drömmar och mål att se fram emot!
Ta vara på livet och försök leva här och nu och vara tacksam för det man har!
Livet kan fort ta vändning!
 

Kommentarer
Postat av: lisette

jippi äntligen en bild! :) Jag är så nöjd.. ^^ Fina ni är! Hoppas på en fantastiskt 2014! Kram

2014-01-06 @ 13:58:48
Postat av: Marin

HaHa, Kapten Morgan!

2014-01-07 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0